This is the part of me ♥

Hej på er! Förlåt för att jag inte bloggat tidigare men jag har pluggat massor, har spanska prov imorgon så behövde plugga, men nu ska jag skriva om stalldagen!

När jag hade slutat skolan så cyklade jag direkt till stallet och på vägen så mötte jag Maja som gick så vi tog sällskap resten av biten ^^ Började med att mocka, packa hö och göra kraffen, var racersnabb med et idag eftersom jag ska har lite bråttom på torsdagar men det gick fort så jag tog in min älskade ponny och gosade lite och borsta. Tycker så synd om henne när jag ska behöva skynda mig så men hon är så duktig som ställer upp hela tiden! I alla fall så satte jag på all utrustning och red ut en sväng med Maja.
pigg ponniii :D
Det spöregnade ju, så vi blev lite blöta men det var riktigt mysigt när vi väl var ute! Vi red först till wittvång och sedan till travrakan, jag skrittade hela tiden på lång tygel, kortade upp tygeln en gång och jobbade henne lite, hon kändes jättefin! Så det blev en lugn tur idag med mycket regn, hon hoppade till nån gång men det tillhör ^^ Sen red vi hem igen och då tog jag av henne all utrustning och släppte in henne i boxen, pussade godnatt på henne inann jag skulle åka hem, min gullegris ♥

min älskade ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

har du någonsin ramlat av henne? :)<3

2012-05-11 @ 19:24:00
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0