UPDATE

Hej på er! Liten update om dagen nu då, kom till stallet kvart över nio ungefär, så stog Psan inne och väntade på mig, så söt! Tog ut henne, borstade och sen på med allt som skulle på ;) Sen ut på banan, skrittade fram henne och se kortade jag upp tygeln, det gick ganska bra hon var så himla pigg, men så är Psan haha :D Började trava och hon tar så himla små steg så det kändes lite konstigt men travade runt lite och sen lite skritt, tesade att fatta galopp, hon var DUNDERPIGG och sprang så fick styra in henne i staketet xD Men efter ett tag så blev hon fin! I skritten så var hon jättefin, låg och fin form! Sen travade jag lite igen och det kändes bra men lite fort, men jag är nöjd! Det var ju trotsallt första gången!
Bella och Psan
Sen när jag hade ridit så packade jag Dustys hö och mockade och sen gick jag ut i hagen för att gosa lite med henne, hon hade latjolajban haha! Hon galopperade runt och hade superroligt ^^ Min älskling ♥ Har packat sakerna jag ska ha med mig imorrn i stallet, nu ska jag packa allt som är är hemma! Åker snart till stallet igen, hörs!
Min finaste ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till imorgon! Det kommer gå super ju! :D<3

2012-05-18 @ 14:40:36
URL: http://gemes.blogg.se/
Postat av: Emma - hästblogg

grymt fin bild!:D

2012-05-19 @ 21:12:09
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0