You got that smile, that only heaven can make ♥

Hej på er! Idag så skulle det ju vara dressyrträning men det blev tyvärr inte så, Erikas bil hade gått sönder, stackarn, så hon kunde inte komma men hon sa att hon kommer imorgon istället så då blir det träning imorgon!
När jag kom till stallet så hälsade jag på Dusty först, så söt är hon när man kommer ♥ Inne i staller var Maja och hennes lillasyster Stina så vi jätteskoj som vanligt! Började med att mocka, sen hämtade jag fina Dusty. Maja och jag kom på värsta bra idén, att vi skulle rida barbacka! Så det gjorde vi, fixade i ordning dom och sen red vi iväg!
Vi skrittade först vägen och sen så in på banan. Skrittade några varv där med, men sen vart det lite jobb! Skrittjobbade henne ganska mycket idag, gjorde serpentiner, skänkelvikningar och lite krumelurer, det gick riktigt bra faktiskt, hon hade en fin form! Skritten är jag jättenöjd med!
Skulle precis klappa henne precis här så därav sitsen ^^
Började trava lite och hon kändes riktigt fin, formen var superfin verkligen!
Red bara runt lite, lite volter och sånt. Hon kändes super! Sen fattade jag galopp och jag kan inte göra så mycket än att hänga med, jag skumpar så haha xD Ser nog lite roligt ut men Dusty var superfin i galoppen också! Travade lite igen och hon var superfin, så jag är mer än nöjd! Sen skrittade jag och Maja vägen + lite till och snackade, alltid lika roligt! Sen in i stallet där jag masserade och spolade av henne, skönt tyckte hon. Sen fick hon gå ut i hagen medans jag fixade lite annat för att sedan pussa hejdå och åka hem!
Finaste ponnyn idag, tack stina som tog några kort ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

Härligt! <3 ja man ska ju inte klaga ;) nu när det äntligen kommer! ;) Jo jag ska ha hoppträning med en ridskole ponny sj? :D

2012-05-25 @ 08:02:24
URL: http://vickiedlander.blogg.se/
Postat av: Emma - hästblogg

vilka superfina bilder:D

2012-05-25 @ 08:12:39
URL: http://crystallheart.blogg.se/
Postat av: Julia

Ni passar väldigt bra ihop.

2012-05-25 @ 14:29:52
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0