You're all I want, You're all I need, You're everything ♥

Idag när jag kom till stallet så tog jag in Dusty direkt så hon skulle få blir lite varm och äta lite, snackade lite med underbara Maja också, sjukt bra är du tjejen! Sen i alla fall så packade jag hö och gjorde krafften, sen tog ja ut Dusty ur boxen för att borsta henne och mysa! Sen tog jag på henne longeringssystemet, gick bra hade lite panik hur det skulle sitta men fick på det ^^ Sen gick jag ut på banan.
Gick runt med henne som framskrittning i 10 minuter sen började jag ta ut henne på volten och bara det är en stor grej, förut så ville hon inte gå ut på en volt, hon ville in till mig hela tiden så det är jättebra :D Sen travade jag lite och hon lyssnde superbra på mig, hon sökte sig neråt och det är jag så nöjd med, båda varven i traven vart jättebra, är supernöjd! Tror det här är våran grej, med det här longeringssystemet, får testa det någon mer gång!
Sen fick hon gå in i sin box igen och då tog jag av henne allt och gav henne hö och krafftfoder. Smörjde tränset och lite sånt, sen gick mockade jag hennes box och smörjde Bellas sadel, träns, sadelgjord , hade inget och göra så jag gjorde det! :D Hon ska ju tävla imorrn så tänkte att hon kanske inte ville göra det, hihi ^^ Sen åkte jag, Cassandra, Bella & Pernilla till Wittvång för att bygga bana, mycket skratt blev det med knasbollarna! :D
Världens bästa ponny ♥

Kommentarer
Postat av: MajaDahlberg

du är grym hjärtat ! älskar dig massa !<33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333:*

2012-05-05 @ 07:52:23
URL: http://cavallii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0