Dagens Ridpass, 19 November 2012 [Dusty♥]

Hej! Idag skrittade jag ut en lugn sväng på min älskade, hade sällskap av bästa Lisa och Wilma - Det var så mysigt! Vi skrittade inte så långt, det var väldigt mörkt och eftersom vi inte står i samma stall så kunde vi inte rida den vanliga vägen för då skulle jag få rida på den vägen som man rider till ridhuset, helt själv bland alla älgar så det tackade jag nej till, haha! Så vi vände efter att vi hade skrittat en sväng, Dusty skötte sig riktigt bra tycker jag, hon taggade till lite på slutet men hon är så söt när hon gör det tycker jag, hihi! Jobbade henne en lite kortis också, i en låg och rund form och hon var görfin så det var superroligt! :D 
Älskade ponnybus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0