Dear best friend, please stay in my life forever because you´re one of the best things to ever happen to me ♥

Hejsan! Idag klättrade jag tillsammans med Maja och Erica, det gick väldigt bra tycker jag! Dusty var väldigt lugn och så som jag vill ha henne! Vi klättrade i olika backar, först den som inte var så brant och sen lite brantade och en gång i de brantaste backen. Vissa gånger jag har klättrat själv så har hon blivit väldigt stressad men nu dom två senaste gångerna så har hon skött sig exemplariskt! Det var någon gång som hon ville äta men det är mycket mycket bättre nu och någon gång som hon galopperade till för hon ville upp i backen men jag är så nöjd ändå! När vi skrittade hem så jobbade jag henne lite i skritten, precis i början så var hon sådär när jag la på skänkeln så ille hon trava men sen flyttade jag fram min ytterhand och då blev hon helt grymt fin och la ett jättefint och jämt stöd på bettet, så jag är mer än nöjd!
fina fina ponnyn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0