DUSTYS FÄRG

Jag har fått lite önskemål från vissa som vill se lite bilder på Dustys färgbyten, hennes färger skiftar väldigt mycket. På somamren är hon lite gul och på vintern lite grå, däremellan vet jag inte vad hon är för färg haha! Tänkte visa er lite bilder från alla månader så kanske ni ser någon skillnad!
Januari - Februari
Mars
April
Maj
Juni
Juli
Augusti
September
Oktober
November - December
Jättedåliga bilder på vissa, det var svårare än vad jag trodde att hitta bilder, speciellt från November till Februari. Om man kollar på bilderna så är hon mörk på våren och hösten och ljus på sommaren, men det är det som är roligt med hennes färg tycker jag, den är ju väldigt speciell, men jag tycker den är riktigt snygg om jag får säga det själv! :D Vad tror ni hon är för färg? 

Kommentarer
Postat av: TeamWilmaM, din nya favoritblogg

Jag tycker att hon har snyggast färg på vintern, men är såklart inte ful på sommaren ^^

Svar: Jaha, det är du nog ensam om haha! :D
Amanda

2012-11-17 @ 19:30:33
URL: http://teamWilmaM.blogg.se
Postat av: Fanny Börjesson

så sjukt fina är ni!
btw, startat upp min blogg igen :*<3

Svar: Åh, tack min finaste! Grymt fanny, saknat den! :* <3
Amanda

2012-11-17 @ 20:37:44
URL: http://fannyboorjesson.blogg.se
Postat av: Cajsa

Bilden från Juli, mumma! :*** <33333

Svar: muuums på min fina ponny :** <33333333333
Amanda

2012-11-17 @ 21:36:13
URL: http://jenneforscajsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0