Let's go crazy, crazy, crazy until we see the sun

Halloj! Idag red jag på banan en sväng, Dusty hade fått ett litet sår på bakbenet som hon hade fått i hagen, tycker så synd om henne.. :/ Men i alla fall, när jag red så kändes hon lite konstig när vi gick. Det var i det benet såret var, det var absolut inte stort så hon kunde inte ha fått ont av det. Travade lite och det kändes lite konstigt men Cassandra var på banan så hon kollade och sa att hon bara såg lite stel ut bara, annars så var det inget! Hon tyckte jag skulle skritta på henne, det är ju bara bra och trava om det kändes bra. Så jag skrittade fram henne och började jobba henne efter en stund. Hon kändes riktigt fin faktiskt, i början hade jag en liten dålig känsla, det kändes som att jag inte red med sätet så mycket som jag brukar men sen blev det mycket bättre då var hon superfin! Gjorde lite öppnor, halter, skänkelvikningar och lite sånt. Vissa skänkelvikningar blev inte bra haha, men vissa blev bra! Det är jag som ska krångla till det så för oss xD Hon vart lite stissig ett tag men försvann lika snabbt som det kom ;) Så jag skrittade runt lite och kände för att trava. Åh, så himla fin var hon! Hon travade på riktigt bra, bra balans och ja, hon var superfin helt enkelt, ville inte sluta trava höhö! Satte mig ner också, det var som att sitta på himmelriket, så himlans fin var hon, min ängel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0