Live, Love, Laugh

Hej på er! Idag slutade jag skolan 14.50 så jag skyndade mig hem, bytte om snabbt som attan och käkade lite. Sen cyklade jag till stallet, jag red ju ut idag så jag var lite snabb idag så det inte skulle hinna bli mörkt. Jag är inte bra på att vara snabb, men idag var jag det! I alla fall så skrittade jag ut en sväng, red bara en bit på den vangliga vägen. Travade en bit också, hon var faktiskt väldigt fin, hon var pigg och frammåt! Skrittade hem sen, eller ja, försökte i alla fall. Dusty körde på att takta hem idag, hihi! Försökte lugna henne men jag lyckades inte så jättebra ;) Red in på banan för att galoppera lite, det finns inte så många vägar där man kan galoppera förutom travrakan så jag red in på banan. Travade henne lite innan och galopperade och sen lite trav igen, hon var sjukt fin verkligen! Balans och riktigt riktigt fin i formen. Är supernöjd :D 
Bästa ponnyn, du gör mig så glad ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0