Never give up

Hej på er! Idag var hovslagaren i stallet och skodde Dusty så nu är hon väl utrustad med snödulor och 4 broddar på varje, skönt! I alla fall så var mamma nere på dagen och var med när han skodde och hon passade även på att mocka och fixa allt i stallet och eftersom hon vilade så åkte inte jag ner förens typ halv 8. Mamma och jag åkte runt till blandannat Hööks, Blomsterlandet, Ikea och handlade lite alltmöjligt. Det jag köpte på Hööks kommer upp imorrn! När vi hade handlat klart åkte vi förbi stallet för att säga hej till mitt hjärta, klarar inte en dag utan henne, det går verkligen inte, mitt allt ♥ Så vi hade pusskalas och gav henne massa morötter, sen åkte vi hem igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0