Scars

Hej! Idag har det varit mycket skola men jag har ändå fått väldigt mycket gjort, skönt! Cajsa, jag och mina två andra kompisar åkte upp på stan eftersom vi hade typ 2,5 timme rast så vi åt på Jensens! Potatisen var hur god som helst men blodigt kött är inte min grej så jag åt potatis, hehe! Det känns så himla konstigt att inte åka till stallet, det är det jag vill göra.. Men vissa dagar blir det inte så, men men. Imorgon träffar jag min ängel igen, då ska vi rida ut en sväng, it's always a good time!  Ha det bra mina vänner!
 

Kommentarer
Postat av: Fanny jaensson

finaste ekipaget, jag får komma och fota er i vinter...så du kan få fina vinterbilder.om du vill? :D <3

Svar: Jaaa, det hade varit askul! :D <3 och tack, hihi :D <3
Amanda

2012-11-26 @ 21:31:00
URL: http://hovskrape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0