SVT:s sändningar från Globen

Hoppas jag inte är den enda som inte ska till Globen nästa vecka? Skulle så väldigt gärna vilja åka men jag åker till Scandinavium flera dagar istället, så som jag har planerat i alla fall, hehe ;) Jagska istället sitta bänkad framför  TV:n och på svtplay för att kolla så mycket som det går, man får ju passa på nu nr det är så mycket på samma gång! 
Här är TV-tiderna, taget HÄÄÄR.
Fredag 30 november

SVT Play/Mobil 16.30-17.00 - barbackahöjdhoppning och internationell tävling med islandshästar.

Lördag 1 december
SVT Play/Mobil 12.00-14.00 - sammandrag från världscupen i dressyr, Grand Prix.

SVT Play/Mobil 15.30-17.00 - matinéföreställning med bland annat riddarspel, ryttaragility och internationella shownummer.
 
Söndag 2 december
SVT 1/Play/Mobil 11.00-12.00 - direktsändning från Grand Prix-hoppning.

SVT Play/Mobil 13.00-16.00 - direktsändning från världscupen i dressyr, Grand Prix Kür.

SVT 1 15.30 (i Vinterstudion) - sammandrag från världscupen i dressyr, Grand Prix Kür.

SVT 24/Play/Mobil 20.00 - sammandrag av internationell hoppning (1,50) och världscupen i fyrspann


Kommentarer
Postat av: Fanny jaensson

mihihi JAG SKA DIT!!! :D

Svar: ÅÅÅÅH, SLUUUTAAAA :(((((
Amanda

2012-11-26 @ 21:41:58
URL: http://hovskrape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0