Dagen

Tjenare! Idag vilade ju Dusty,men jag åkte ju dit såklart och mockade och fixa. Pratade väldigt mycket också men det är så mysigt en dag som denna! När jag var klar med stallet så gick jag och hämtade min fina prinsessa i hagen ♥ Hon var en liten lergris idag så jag spolade av benen och borstade av henne. Var så himla sugen på att frisera henne så jag friserade manen, hovskägget, kronranden, svansen, pannluggen m.m så hon fick en makeoverdag haha! Fick för och efterbild på manen och kronranden, glömde på det andra haha! Men snygg blev hon! Sen fick hon en fleecetäcke på sig och sedan fick hon gå in i sin box med flätad man så den inte ska stå åt alla håll haha ;) Pussade godnatt på min älskling och sen åkte jag hem!
Manen före
Manen efter
Kronranden före [Tog inte lika mycket som jag brukar ta, men vågade inte för att hon var blöt]
kronranden efter
för mig är du ren lycka 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0