Dagens Ridpass, 17 Oktober 2012 [Dusty♥]

Tjinixen! Idag red jag på banan en sväng och sedan skrittade vi en liten kortis. När jag red på banan så hade jag henne rätt låg i formen, ingen tävlingsform eller så. Skrittade fram henne och sen kortade jag på tyglarna och började jobba henne, hon var faktiskt väldigt fin! Ställde igenom henne och hon blev så himla mjuk i munnen, red på det tredelade bettet idag, tror hon trivs mer med det och det tvådelade men i alla fall så började jag trava när det kändes bra. Hon var sjukligt mjuk och riktigt riktigt fin! Tog en liten galopp också och hon var superfin! Är så glad :D 

Kommentarer
Postat av: Mammammmmmmm

Du ser väldigt glad ut :D på kortet:)))))

Svar: Hihi ja! :D
Amanda

2012-10-17 @ 22:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0