Dagens Ridpass, 22 Oktober 2012 [Dusty♥]

Åå, jag är så nöjd med Dusty idag, hon skötte sig super! Jag red ut en sväng med Maja. Det var så sjukt kul, vi hade det så bra! I alla fall så red vi till travrakan först och sedan red vi hem till mig och sedan den vanliga vägen hem. På travrakan så skötte hon sig riktigt bra, vi travade halva och galopperade halva. Hon var superfin i traven. lugn och väntade på mig! I galoppen var hon också jättefin, tänkte att jag skulle byta galopp efter en sträcka och det gjore jag men då kom Maja en bit före och då blev det lite mer fart i henne så jag försökte ta och mjukna i tyglarna men ändå hålla om med benen, hon sänkte sig i nacken men det gick fortfarande lite fort men hon sökte sig ner fint ändå! Sen skrittade vi en lång bit hem, jobbade henne en gång efteråt också, hon var kalasfin! Just det att hon var så himla lugn ändå och inte stressade upp sig var så otroligt skönt, är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0