Dagens Ridpass, sista Oktober 2012 [Dusty♥]

Tjenare! Idag skulle jag ju rida ut men då sa Pernilla att hon och Maja hade hört ett skott i skogen,  antagligen så sköt dom nog en älg så jag vart inte så sugen på att rida ut då, hehe. Så jag skrittade på banan istället, skrittade fram ett bra tag och hon trampade på väldigt bra! När jag började jobba henne lite mer så skulle dom precis ta in hästarna så hon blev lite ofokuserad men jag försökte göra så gott jag kan. Hon var riktigt riktigt fin ibland men ibland så kändes det bara knasigt, ställde och böjde på henne lite bara, styrde för skänklarna så hon skulle lyssna på dom. Travade ett varv i båda hållen på en 20m volt, då var hon jättejättefin verkligen! När jag skrittade av så var det rally, då ville hon in och äta haha så jag försökte ta många förhållningar ändå och då blev hon faktiskt lite lugnare, goseponnyn!
i ♥ u

Kommentarer
Postat av: Frida Olsson & Jouline

fin blogg du har!
Checka gärna in min blogg den handlar om mig och min nya ponny Jouline!
Våran inriktning är fälttävlan!
Om du tycker min blogg verkar vara läsvärd och intredssant så följ mig gärna på bloglovin!
Jag följer jätte gärna din blogg!

KRAM!

Svar: Åå, tack :D vill du göra ett bloglovinbyte, eller vad menar du, haha :D
Amanda

2012-10-31 @ 22:02:01
URL: http://friidaolsson.blogg.se/
Postat av: Frida Olsson

Ja gör gärna bloglovinbyte med dig :D <33
Var gärna med i min frågestund :D<33

Svar: Ja självklart! Säg till nr du följer mig så följer jag dig! kramis <3
Amanda

2012-11-10 @ 15:19:39
URL: http://friidaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0