HAKUNA MATATA

Tjena! Idag har det varit en fixardag i stallet, började att mocka, göra maten och krafften. Fortsatte sedan att skura rent hennes boxvägg lite, lindade ihop lindor,och kollade så att allt var i ordning. Det tog väldans tid, 3 timmar tror jag men det var så värt det! Smörjde båda sadlarna och alla tränsen också. När allt var på sin plats så hämtade jag min fina från hagen. Det snöade/regnade så hon var lite frusen, gumman!  Borstade av henne snabbt och sedan på med täcket, hann massera henne lite innan täcket åkte på, hihi ^^ Sen tvättade rent såret och plåstrade om henne. Innan hon fick gå ut i hagen sen så hade vi lite pusskalas, hon är så himla positiv just nu, så kul! Sedan åkte jag hem men precis när jag var hemma och hade bytt om så ringer mamma och säger att hovslagaren kommer om en halvtimme, hon hade fått tag på honom så det vart jättebra att han kunde komma så tidigt! Så då var det bara att åka ut igen, så nu har hon 4 skor igen! :D 
mitt allt♥

Kommentarer
Postat av: Lisa Jonsson

Ni är snyggare än snyggast! :D♥♥

Svar: Nawsi, tack lisiiiis :DDd <3<3
Amanda

2012-10-29 @ 23:27:15
URL: http://jonssonlisaa.devote.se
Postat av: Amanda

Vilken hovslagare har ni?:)

Svar: Skrev på din blogg!
Amanda

2012-10-30 @ 09:20:02
URL: http://Amandaedstam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0