I'm glad you came

Hallojsan! Idag var det ju hoppträning för Niklas. När jag red fram kände hon riktigt fin först faktiskt, i alla fall i skritten och traven, galoppen var helt ok! Sen när jag skulle trava henne efter att jag hade galopperat så blev hon jätteuppstressad, jag vet inte vad det var som hände.. Slängde på huvudet någon gång men jag fortsatte att rida som jag brukar, och i slutet vart hon riktigt riktigt fin! Knasboll ;D När vi började hoppa så kändes hon väldigt uppåt, svårt att förklara men efter några hopp så blev hon mycket mycket bättre! När vi började hoppa lite längre banor så blev hon så himla fin, frammåt men ändå så himla reglerbar, sjukt nöjd i slutet, hon var mycket avslappnare då! Skitbra enligt Niklas, kändes riktigt bra så jag är nöjd :D 
Finafina häst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0