Reflexgrimma

En sak jag har tänkt på nu när hösten kommer är ju självklart att man ska ha reflexer när man än rider ut på dagen, det är älgjakt nu också då man vill ju inte riskera någonting. Reflexer för mig är självklart nu! Men nu till saken, reflexgrimma. Jag har tyckt att det har känts lite onödigt men sen kom jag på mig själv att det är jättebra att ha ju. Tänk om hästen skulle smita ut hagen då är det ju jättebra att ha den om hästen skulle springa ut på en stor väg eller något, tummen upp till reflexgrimma!

Kommentarer
Postat av: TeamWilmaM, din nya favoritblogg! :D

Jag har en sån i rosa :D Det är självlysande spännen dessutom :D

Svar: Jasså, det också! Kan ju inte bli bättre! :D
Amanda

2012-10-18 @ 17:17:17
URL: http://teamwilmam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0