RESULTAT - KUMLA RIDKLUBB - LB:2 ~ LITTLE DUSTY WIND ♥

Dagens tävling nu då, det har gått bra! Dusty har skött sig prima! 
Framridning: Hon kändes finfin! Skrittade fram henne för hand och sen hoppade jag upp och började jobba henne. Hon var väldigt avslappnad och fin! Travade igång henne när det kändes bra, hade henne lite lägre till en början och travade runt några varv. La in några volter och halter här och där lite travökningar och sedan satte jag mig ner och jobbade henne lite, hon kändes fin! Sen i galoppen så kom jag verkligen inte till ridning, underlaget var lite tungt, ridhuset där vi red fram i var väldigt litet och om vi var 4 st så är det mycket att hålla koll på samtidigt som jag inte kom ner i sadeln så jag kunde driva, men jag fattade en galopp till sen och då var hon superfin! 
Banan: När vi kom in i ridhuset var hon spänd och ville inte riktigt gå på spåret men jag travade runt och försökte lugna henne lite. Man fick inte rida runt så länge så det var bara att köra. Jag kände att hon var väldigt vaken och spänd så det blev lite svårt och jag kunde inte driva riktigt som jag ville men vi gjorde det bästa av saken, ibland kändes det som att jag bara skumpade runt men ibland var hon riktigt fin faktiskt, vissa stunder!
 
Efter mellantraven när jag skulle ta en förhållning så är det en liten tjej som går ner för läktaren, var gör Dusty då, jo då kollar hon upp på henne och nästan saktar av, och då smackar jag?! Jag har aldrig någonsin gjort det, vet inte vad jag gjorde xD Men aja, vissa stunder var hon fin och det var första gången vi red programmet, första gången på långbana - Så jag är ändå nöjd! 64,3% för den ritten faktiskt ganska bra, och då säger speakern att jag kom delad tvåa med en men när vi skulle in på prisutdelningen så ändrade dom sig och sa att den som jag var delad med bara skulle gå in.. Vi snubblade på målsnöret helt enkelt men jag är nöjd! 
Väldigt mycket text insåg jag nu men, jaja! ^^
Tyvärr inte så många bilder men dom duger! :D 
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Nya kavajen, tackar ;D <333333333333 [den var riktigt snygg!] :**

Svar: Jajjamen, tack å tack :** <33333333333333
Amanda

2012-10-21 @ 20:55:09
URL: http://jenneforscajsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0