Dear best friend, please stay in my life forever ♥

Tjenare mannar! Idag så har det varit en otroligt mysig dag i stallet. Mamma skjutsade ut mig så vi hämtade grimskaft och godis direkt och gick ut på en liten promenad med Dusty och våran hund Leja. När vi var påväg hem till stallet så kom jag på att jag kunde köra lite frihetsdressyr, har inte gjort det på huuur länge som helst så det gjorde jag idag! Hon lyssnade riktigt bra faktiskt, mot slutet blev hon lite trött men hon lyssnade ändå bra. Vi skuttade över några upphöjda bommar också, skitkul var det :D Såklart ska jag faila, Dusty fällde mig :( haha! Gick in i stallet och borstade henne massa, hon fick några gobitar också och då började hon dregla en massa + att när jag masserade så tyckte hon det var väldigt skönt så hon började gäspa en massa, men jag bjuder på några bilder och filmer från idag från dagens stora FAIL!


Kommentarer
Postat av: Tuva Svedin

Hahaha jag döööör!!!! Det gjorde min dag!!:***<33333333333333333

Svar: HAHAHHAHAHHAHA SLUUUTA, DÖÖÖÖR xDD <33333333333333
Amanda

2012-09-19 @ 22:49:53
URL: http://cavallii.blogg.se
Postat av: Felicia Harrysson

HAHAHAHAHAHHAHAHAH dog av skratt!!!!!

Svar: HAHAHA, Det är tillåtet! hahah, kan inte andas typ xD
Amanda

2012-09-20 @ 21:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0