Du är som månen - alltid vacker att se ♥

Hej på er! Jag är så himla glad just nu, Dusty skötte sig exemplriskt idag! Jag red ut med Maja, vi hade så himla kul! Vi utforskade en lite bit först, sen kom vi ut på 'den vanliga vägen' som fortsätter till travrakan. Så vi galopperade på travrakan. Hon fick ta det i hennes tempo jag ville mest att hon skulle galoppera av sig, i slutet så gasade jag lite och shit vad hon tyckte det var roligt, öronen frammåt hela tiden :') Samlade ihop henne och jisses vad hon lyssnade bra, bästa ponnyn! Sen skrittade vi resten, hemmåt. Hon var så himla duktig idag, avslappnad hela turen och åå jag är så glad! När hon stog i stallet så såg hon så glad ut, kunde inte sluta le åt henne :')

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fin bild!! :-)

Svar: Tack! :D
Amanda

2012-09-06 @ 16:06:28
URL: http://horseelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0