Hoppträning 25 September

Idag var det ju hoppträning, det gick faktiskt väldigt bra! När jag red fram så kändes hon lite tjafsig i munnen, asså hon ville inte ta yttertygeln i ett varv och i ena varvet så ville hon vara innåtställd hela tiden men jag fik tag på henne och då blev hon rak och jättefin! Sen började vi hoppa på olika linjer. Till en början så var hon lite springig och jag höll i henne ganska mycket, för annars springer hon all världens väg men sen fick jag upp farten och då gick det så mycket bättre, då kunde jag släppa henne också så jag inte behövde hålla i henne mer och då hoppade hon riktigt fint! Vi hoppade en kombination som gick över förväntan! Svinbra sa Niklas, det kändes verkligen bra :D 
hehe, ni får två suddiga bilder sålänge, filmen kommer imorgon!
min busiga hoppeponny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0