RESULTAT - ÖREBRO RYTTARTEAM - LD CR& LC A:0/A:0, LITTLE DUSTY WIND ♥

Hej på er! Idag var det ju hopptävling, Dusty har sköttt sig kanon runt tävlingsplatsen, och på banan i alla fall i andra klassen! 
Red fram henne som vanligt till båda klasserna, hon kändes finfin! Asså jag red inte så 'seriöst' som jag gör på dressyrtävling men jag joggade runt lite, innan båda klasserna. På framhoppningen så hoppade hon väldigt bra, någon gång som vi kom lite konstigt men annars fin! 
LD, Banan: Hon var nog inte riktigt framme tror jag, hinder nr. 2 var ett luddhinder som jag skulle kolla på innan jag började hoppa, och det gjorde jag men inte tillräckligt. Mitt fel! När jag kom in så ville hon inte ens gå frammåt, mamma fick putta in henne typ ;) Så jag tror det satt i lite hela rundan, så hon stannade två gånger på det, men sen så kom vi runt, fick upp farten lite bättre då! Men jag är nöjd ändå :) 

LC, Banan:
Hon var så sjuuuukligt fin! Framme i handen, bra fart och ja, sen kommer jag och klantar till det :/ Så synd för hon var så grymt fin annars! Vi kom bra på alla hinder men det var hinder nr. 6 som jag stessade iväg henne och då rev hon, tyvärr :( Om inte jag hade jagat iväg henne så hade hon klarat det, hon hade fått plats med minst ett galoppsprång till om man kollar filmen, men så är det! Jag är i alla fall så himla nöjd med den här rundan!
Tyvärr så blev det inte så många bilder för mamma var funktionär, bjuder på några ovisade från Niklasträningen i Tisdags!


Jag älskar dig mest, det vet du

Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Hej fin blogg! bloglovinbyte eller länkbyte?:D

Svar: Hejsan! Tack så jättemycket och detsamma! Bloglovinbyte kanske? Säg till när du följer mig och vilket nummer du blev så följer jag dig sen :D <3
Amanda

2012-09-15 @ 23:05:13
URL: http://jjuliaat.blogg.se
Postat av: TeamWilmaM, din nya favoritblogg

På sista bilden ser det ut som du bara håller med tyglarna i en hand xD <3

Svar: Haha! Aa, lite faktiskt! Jag är en naturbegåvning :D Närå xD <3
Amanda

2012-09-16 @ 07:49:00
URL: http://teamWilmaM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0