Whatever they do, whatever they say

Hejsan Svejsan! Idag red Maja och jag ut, runt Guttersboda. Jag vet inte vad det var med henne idag, hon liksom 'skakade' till ibland som hon gör när hon kan höra något inne i skogen några gånger, stannade och dummade sig lite fast Splash var med, busen! Vi red på ett fält också, travade runt och tänkte hela tiden på yttertygeln i höger-varv. Vissa dagar är det mycket värre, andra är det ingenting men det tänkte jag på i alla fall och det gick faktiskt ganska bra! Hon var lite springig ibland - ibland superfin! Fattade galopp och hon var lite taggad ibland, så jag gjorde lite enkla byten, som funkade ganska bra! Hon saktade av riktigt fint två gånger så det är jag nöjd med! Sen skrittade vi runt guttersboda och sen hem!
Öronen, mhihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0