BLOGG.SE APP

Hallå på er! 
Nu kan jag äntligen blogga frän appen, det funkade inte förut men nu så! Idag var jag hos Dusty först, pappa hjälptemig att mocka både boxen och hagen, tack!!! Medan han gjorde det fixade jag resten! Sen hämtade Jag in min prinsessa, bytte täcke, gosa och kratsade hovar. Sen insåg jag att klockan började bli mycket, våra kusiner mm skulle komma och äta lunch hos oss idag så jag gick ut med Dusty igen och åkte hem! Benet känns jättebra nu, vi tog en promenad och mös bara! Nu är min kusin här och vi kollar på lite film just nu! Hon stannar i några dagar, såå himla kul! 
Ha det bra! 



Kommentarer
Postat av: Mirra - NH och Hoppryttare

Fin blogg och väldigt fin design, är det du som har gjort den? :)
Vad tycker du om min design? :)

Svar: Tack så jättejättemycket! Och detsamma, din design var också jättefin! Kram på dig! :)
Amanda

2013-12-27 @ 11:54:28
URL: http://mirramarika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0