DAN FÖRE DOPPAREDAN

Hallå på er!
Min dag har varit jätterolig! Den började ganska lugnt men sen bar det av till stallet,det blåste storm idag verkligen men jag började att fixa iordning allt till Dusty och Alpen som jag också skulle rida idag! Fixade lite extra påsar till Dusty också! Sen tog vi in hästarna vid lunch ungefär så att de skulle få äta, allt hö hade ju blåst bort annars! Dusty var helnöjd, jag stog och borsta + att jag klia, hon tycker det är så mysigt alltså! Sen fick hon på sig back on track täcket! Efter det fixade jag iordning Alpen för ett pass i ridhuset, hade gärna skrittat ut en sväng men tyvärr så blåste det ju storm så jag fick ändra planerna lite. Men han skötte sig så bra han, skritt och trav blev det! Sen åkte jag hem tillsammans med Sofia, en väldigt bra dag i stallet, som vanligt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0