I CAN'T LOSE YOU BECAUSE IF I VER DID, I'D HAVE LOST MY BEST FRIEND, MY SOULMATE, MY SMILE, MY LAUGH, MY EVERYTHING.

Hallå där på er!
Hoppas ni har haft en bra dag! Det känns ganska onödigt att åka till skolan nu faktiskteftersom det ända vi gör är att kolla på film känns det som, haha. Första lektionen idag hade vi håltimme för vår lärare var sjuk, sen hade vi 10 minuters NO med film, sen fick vi sluta den lektionen. Efter det hade vi lång rast och sedan 3 vanliga lektioner. Men det är skönt det med, men nu är man riktigt trött alltså men jullovet kommer snart! Mamma var hos mormor idag och Pappa hos farfar och mamma kom hem nu ikväll men mamma ringde och sa att Ninni och Lisen hade fixat allt åt Dusty, mockat, packat hö, gått promenad, kratsat hovar och gjort kraftmate, dom är bara såå fantastiska! Det passade ju rätt så bra just idag! Annars hade mamma och jag varit ute i stallet nu, men tyvärr så åker jag då inte till Dusty idag, känns rent utsagt jättekonstigt! Känns tomt på något sätt, hon gör mig såå himla glad verkligen! Saknar henne massor, bästa tjejen! Men imorgon igen så träffar jag henne igen, längtar såå mycket! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0