I NEVER CHANGING WHO I AM

Tjeenare på er!
Hoppas läget med er är bra! Jag ska alldeles stra gå och lägga
min men kunde inte låta bli att skriva ett litet inlägg såhär på kvällskvisten. Min helg har bestått av en massa saker, igår var jag på marieberg för att handla lite julklappar, sen åkte mamma och jag till stallet, bästaste Dusty ♥ Benet såg mycket bättre ut igår, svullnaden hade gått ner tyckte vi! Jag borstade henne lite, masserade och mös bara! Sen fick hon gå in i boxen där hon rullade sig och en massa gó mat väntade! Idag åkte mamma och jag ut vid lunch och gav hästarna hö + att vi fixade iordning allt. Dessutom så red jag Alpen! Han sköter sig så bra, lilla prinsen! Jag skrittade bara idag, hade tänkt att skritta ut en sväng men det var ju så tråkigt väder så vi skrittade inne i ridhuset istället! Min bror ringde till mamma och sa att han behövde ha någonting i bilen ganska snart och eftersom mamma och jag hade bilen i stallet så var ju vi tvugna att skynda oss lite så vi hann inte ta in Dusty och gosa eller någonting :( Men hon stog så nöjd i hagen och käkade en massa gott hö! Så imorgon blir det extra mycket gos! Ikväll har jag fixat en massa, jag har dammsugit mitt rum, dammat och fixat iordning lite i garderoben, +poäng till mig! Har dessutom kollat på en massa filmer från tävlingar och träningar med Dusty, saknar det såå mycket! Snart!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0