IMAGINE A WORLD WHERE PEOPLE DIDN'T TREAT OTHERS LIKE SHIT. THAT'S THE KIND OF WORLD I WANT TO LIVE IN.

Tjenare mors! Hoppas allt är bra med er! Idag åkte jag ut till stallet tillsammans med Sofia!Vi började att mocka och göra allt sånt, sen gick vi ut till hästarna och gick en promenad med dom inne i ridhuset! Dusty skötte sig jättebra! Man kände att hon var på tårna men hon höll sig i skinnet! Sen gick vi vidare in i stallet där jag ställde in henne i boxen direkt. I boxen borstade jag henne, mös med henne medan hon åt sina goa mat! Benet kändes bra idag också!! Lika "kallt" som alla andra ben! :D Sen åkte vi hem igen och nu ikväll har jag pluggat lite, kollat på TV ock kikat lite på datorn!
-
gosisen ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0