JULDAG

Hallå på er!
Hoppas eran jul har varit fantastisk och att ni har haft det mysigt!Jag har haft det ur-mysigt! Julafton började på bästa sätt i stallet, vi kom till stallet vid lunch ungefär och hästarna skulle in strax så vi lät Dusty stå inne eftersom det regnade så mycket så hon fick på sig varma gosiga täcken, massa godis och god mat! Sen åkte vi vidare till hela tjocka släkten, vi har haft det så mysigt! Vi har kollat på kalle anka, ätit massa gó mat, öppnat julklappar, haft julklappslek och massa mer. Om man ska sammanfatta det här så blir det väldigt bra helt enkelt! Jag önskade mig inget speciellt iår faktiskt men jag har fått, lackboots med ludd, schabrak + lindor, morgonrock, en plastrång, spotify premium, rosa iphoneladdare, pengar mm! Jag är väldigt nöjd! Idag vankade jag upp, käka lite frukost och sen åkte vi till mammas gamla kompis och fikade lite, supermysigt. Efter det åt vi mat och åkte hem igen, såklart åkte vi till Dusty på vägen hem! Hon var så himla go, hon spg nästan förvånad ut när vi kom, vi var i stallet efter 7 så dom stog ju och sov, hon vart väldigt glad såg man på henne, mycket godis fick hon! Jag borstade lite, klia och bytte täcken på henne så nu står hon med back on track täcket! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anita

Fin bild :D

Svar: Åå tack så jättemycket! :D
Amanda

2013-12-26 @ 14:42:10
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0