JUUUL

Hallå där på er! Hoppas ni har haft en mysig dag nu i juletid! Här hemma har vi haft fullt upp med julklappsinslagning, klä julgran, göra pepperkakshus, baka, städa och allt sånt! Jag totalt älskar ju sånt här så jag är i full gång! Vi har även julpyntat lite i stallet idag också, det blev riktigt riktigt bra! Supersnyggt blev det! Tror Dusty blev nöjd också när hon fick massa gott granris i boxen också! Maria och jag fixade dessutom så snyggt inne i sadelkammaren med disco-tema, haha! När vi var klara med pyntet tog jag ut Dusty för att borsta, gosa och klia! Hon var såå nöjd! Klia gjorde jag på alla möjliga ställen, hon totalt älskar det, så go! Sen när vi var klara fick hon gå in och äta igen, gosisen! 
Här hade hon redan käkat upp lite granris, gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0