MIN HELG

Hej på er och förlåt så hemskt mycket för att jag inte har skrivit något här men som jag skrev i ett inlägg tidigare så har min helg bestått av att plugga och när jag inte har pluggat har jag varit hos min älskade ponny! Just nu sitter jag nyduschad och ska sova men jag kände att jag måste skriva något här! Dusty har skött sig superbra i helgen! Igår skruvade vi i brodd också, hovslagaren kommer snart tror jag och då sätter vi på snösulor! Idag kom vi till stallet sent och man ser på henne att hon blir så glad när vi kommer! Jag masserade, borstade och gosade med henne massor!
Och imorgon hörreni, då måste ni verkligen hålla tummarna extra hårt för vi ska till ATG imorgon och ultraljuda benet och se om vi hittar något, jag hoppas verkligen att hon blir bra snart, det är det enda jag vill!! Mitt hjärta ♥♥
 
Bästaste Dusty igår! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0