SAY SOMETHING I'M GIVING UP ON YOU

Tjabba på er!
Min dag har varit helt fantastisk, en lugn och skön dag!Den har spenderats i stallet, underbart! Dusty har verkligen landat nu känner man, hon är så lugn och harmonisk. Sen kommer det ju mindre bra dagar också såklart men man känner på hela henne att hon är lugn liksom, såå härligt! Gick en promenad direkt när jag kom, så cool är hon verkligen kollar lite här och lite där, såå lugn! Sen gick jag in för att mocka och greja, la in lite ny halmpellets också. Packa hö och allt sånt gjorde jag också + att jag bytte vatten. Sen gick jag ut igen för att ta en till promenad med Dusty, det regnade väldigt mycket så vi bestämde oss för att promenera i ridhuset! Dusty har varit väldigt pigg där de senaste gångerna men idag, ingenting! Hon lullar runt som värsta livsnjutaren och är så nöjd! Lyssna prima gjorde hon också! Massa klapp och beröm, duktiga tjejen! Sen gick vi in i stallet och bara mös, borstade, kliade, masserade + att jag friserade henne lite också! Hon var så nöjd och avslappnad, jag tror kliandet var det bästa från hennes sida ;) Så go är hon! Sen fick hon gå in i boxen för att käka med nya varma täcken! 
En av de bästa dagarna ♥ ↑
Helt klart den bästa låten just nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0