VANLIG TISDAG

Hallå där på er! Idag har det varit en sån himla bra dag! Skolan var tipp, topp och Dusty har skött sig som en prinsessa! När jag kom ut till stallet började jag att gå en liten promenad med Dusty och även fast det blåser storm håller hon såg så cool, så skönt! Sen när vi gick in i stallet fick hon gå in och käka lite först medan jag gjorde hö och vatten! Bytte vattnet i hagen också! Sen ställde jag upp henne på gången medan jag mocka. Hon var så himla nöjd såg det ut som, haha! Gosan! Efter mockningen blev det massa mys, gos, borstning och hon skulle bli kliad överallt idag! Hon totalt älskar det! Speciellt på halsen, det är favoritstället och örat får vi inte glömma! Bilder från i somras!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0