ATG BESÖKET

 
Ska hoppa i sängs nu men innan jag gör det skriver jag lite snabbt om ATG-besöket idag! Det var lite blandat resultat. Jag måste säga bara att hon var så himla glad när vi skulle åka transport, hon skyndade sig jättemycket och ville åka direkt, lilla hjärtat! Hon har skött sig fantastiskt bra idag, duktiga Dusty! I alla fall så gick vi med henne i gången + att vi travade  lite, Anders kände lite på henne också. Lite öm var hon på "det onda benet" som jag brukar säga, han tyckte att hon använde benet till 85 % kan man säga, hon ville inte riktigt se ut det sista lilla i steget i skritten och i traven var hon halt.. :( Då kände vi ju bara nää liksom, men vi gick in i Röntgenrummet för att ta röntgen på benet, det var så himla lungt när vi var där, det vad Anders, Dusty, mamma och jag som var där bara! Men det såg bättre ut på bilderna, Såå skönt! Det var ingenting konstigt i leden vad jag förstog men han såg något precis under såret som var som ett V så han skulle kolla med Strömsholm eller han som opererade Dusty och fråga om det är vävnad som han har skrapat bort eller så, så vi ska få mer svar inom kort, så vi vet inte så mycket men vi kunde dra slutsatsen att det här besöket ändå var positivt! Men vi ska fortsätta med promenader och så ska hon så vila ännu mer så det läker ännu mer, så kanske om två månader så får jag rida! Så jag taggar om till nästa deadline, vill bara att hon ska bli bra älskade hjärtat! Anders berömde henne för att hon hade hållt sig väldigt bra i kroppen/hullet, det är ju superkul! Hon har ju faktiskt inte blivit riden sen i slutet av Augusti, jag och mamma håller med honom! 

Kommentarer
Postat av: Maja

Hoppas hon blir bra snart!!

Svar: Jaa! Vi håller verkligen alla tummar och tår, hon ska bli bra!!
Amanda

2013-12-03 @ 23:27:56
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0