Fabulous Day

Hallå där på er! Hoppas eran dag har varit bra! Min har varit fantastisk! Så himla härligt! Jag och min kusin vaknade upp pigga och glada! Vi har nämligen varite och bowlat idag, såå kul! Jag fick en strike, score! ;) Det var grymt kul! Efter bowlingen så bestämde vi oss för att käka lite lunch så vi stannade på Jensens bøfhus, så gott! Och idag så skulle Elisabeth, min kusin åka hem så mamma och jag skjutsade henne till stationen och vinkade hejdå! Vi har haft det så otroligt mysigt! Sen styrde vi bilen mot favoritstället, Stallet!
 
När vi kom så möttes vi av em grymt glad Dusty, hon var så glad! Man blir så lycklig själv då! Åå! Jag tog med Dusty ut direkt och gick en suuuperbra promenad med henne i ridhuset, idag var jag bestämt när vi skulle in i ridhuset och i stallet, och då gick det kanon! Hon lyssnade kanon idag, duktiga tjejen! Sen borstade jag henne lite och fixade allt i stallet, bästa mamma mockade och gjorde lite vatten, tack så himla mycket! En grymt bra dag idag helt enkelt! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

hihi du är ju bäst på att bowla ;) <3

Svar: Haha, eller hur! ;) <3
Amanda

2013-11-03 @ 07:39:37
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0