FULLSPÄCKADE DAGAR

Hallå på er!
Den här veckan har varit full med plugg alltså, men nu lägger jag 2 matteprov, 2 test och någon inlämning bakom mig, såå gött! Dock är det ungefär lika mycket nästa vecka men det är bara att hålla i, det gäller att planera! Igår hade Dusty fastnat i hagen, i tråden med det högra bakbenet.. Som tur var så var det träningar i stallet så snällaste Annie klippte upp tråden, kände igenom henne och ställde in henne i boxen. Men nu känner jag bara att det får vara nog alltså, det händer nya saker om och om igen, nu får det vara nog! Hon är redan skadad i det "onda benet" och så hände detta på den andra bakbenet, såå tråkigt verkligen! Hon är svullen på insidan av benet så både idag och igår kylde jag benet i 15 minuter och sedan lindade jag med padd, så får vi hoppas att det försvinner fort som bara den! Annars så har hon skött sig fantastiskt! Ännu en dag för henne i boxen ensam, hon är såå duktig som klarar att stå inne själv måste jag säga! Vi har gosat massor och haft det underbart! Och nu när vi gick ikväll så kändes det bättre efteråt i benet och det är positivt! Jag ska nana nu, är så himla himla trött! Imorgon är dagen fullspäckad med: Stallet, Öppet hus på Jensen, plugg och julkonsert för Ninni! Det roligaste måste vara stallet och konserten, det är bästa Ninni som ska vara med på konserten, ska bli såå himla kul, Ninni är grym verkligen, när hon sjunger alltså, hooh! Hon är såå duktig! Ibland kan Ninni gå runt i stallet och sjunga, jag njuter kan jag säga, såå duktig är hon! Och på söndag ska vi till globen!!
Åå vad jag saknar det här, finaste tjejen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0