HV POLO JACKA

Den här jackan är bara så fin tycker jag! Jag såg en tjej som hade lagt upp en bild när hon hade den på sig och den var såå snygg på! På bilden så tycker inte jag att den är sådär superfin men på så är den super! Marinblått funkar ju till i princip allt! Den finns att köpa på bla Hööks för 1 349 :-.
et bästa som finns! ♥ Hon var lite spänd när jag gick men skötte sig ändå bra! Sen gick vi in i stallet för att mysa och borsta! Jag friserade henne lite också, så nu är hon lite extra tjusig! Sen gick vi en kortis promenad efter det också! Vi masserade henne även idag och det kommer vi göra nu framöver, hon tycker det är så skönt! Hon står och gäspar hela tiden och det är ju kalas att hon gör det! Hon fick ha på sig Back on Track täcket idag också, skönt! Och benet var tummen upp idag också! Så gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0