I FALL FOR YOUR SMILE EVERY SINGLE TIME

Hallååå på er!
Äntligen fredag alltså, bästa dagen! Skolan idag har varit lätt lugn faktiskt men i veckan kommer jag få plugga halt ihjäl mig nästan tror jag, vi har No, So x2, Engelska, Svenska x2 och Matte. Fast So:n är jag nästan klar med, det gick väldigt fort att gör dem med en engagerad lärare som alltid vill hjälpa till! I alla fall så har min fredag varit helt underbar, när skolan var slut gick jag en promenad med våran hund Leja och mötte upp mamma som hade slutat jobbet precis så vi gick en runda med henne, hon var så himla glad Leja, haha! Sen drog vi på oss ridbrallorna och drog iväg till stallet där våran prinsessa väntade! Hon är såå go när hon står i den lilla hagen mer öronen spikade framåt mot en ♥ Jag började att gå en promenad och man känner verkligen att hon har landat i det nya stallet nu, hon är så cool som hon alltid har varit och hon går bra och hon är lugn, pigg och glad! Alla som står i stallet är så underbart snälla och Dusty stortrivs tror jag! Jag borstade henne, masserade och friserade till lite! Så go är hon! Bästa Dusty ♥♥
😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0