Kort gästbloggning

Hej alla Amandas gulliga läsare! Nu har jag ändrat om hennes design lite och fick du fria händer att gästblogga. Har ju gjort det ett par gånger förut, så det blir ingen novell den här gången, men man får ju ändå passa på att göra lite reklam för sin egna blogg :) 

Jag heter då Emma, är 16 år (17 om ett par månader, viktigt att poängtera tydligen) och är tokgalen i hästar. Har en egen d-ponny vid namn Contessa som 4 år och som jag utbildar. Går även första året på gymnasiet inriktning häst och gör min praktik två dagar i veckan hos hoppryttaren Niklas Jonsson. Förövrigt så gillar jag att sysselsätta mig med fotografering, webdesign och vaniljlatté (vem gillar inte det liksom). 

Min blogg handlar kort och gott om mig och mitt liv. Och eftersom det för det mesta består av hästar så är det också det som den för det mesta handlar om, men jag vill ändå inte kalla den för en hästblogg då jag blandar in lite andra saker också. Så ja, den handlar om det mesta som rör mitt liv för tillfället :) 

Hoppas ni gillar Amandas nya design och att ni kikar en sväng på min blogg och kanske lämnar en lite kommentar. Vore megaskoj, kram på er ♥

www.hep.blogg.se

Min prinsessa och jag efter hennes första p&j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0