LUCKIEST GIRL ON THE PLANET

 
 
Hallå på er!
Hoppas ni har mår toppen! Det gör jag, är väldigt trött bara! Vet inte riktigt varför jag inte sover just nu men men! I alal fall så har min dag varit fullspäckad, skolan först till 15.15, sen snabbt hem för att byta om och åka iväg till bästa Dusty och stallet! Vi har slått till med nytt rekord i stallet, vi gjorde det på 40 minuter (!!) Och ändå så var vi inte stressade, vi gjorde ju allt lite snabbt men vi behövde inte jäkta alls mycket, så gött! Dusty lyssnade såå bra när vi gick promenaden, hon är så lugn och har verkligen landat! Goaste tjejen! Sen kratsade jag hovarna och gosade + att hon fick en hel del morötter! Gosisen! Sen åkte vi hem igen där jag tog en snabb-dusch och sen bar det av till Pitchers med den bästa klubben! Vi hade såå kul! Vi bowlade och åt massa god mat! Tack så mycket till alla som frågar hur det är med Dusty nu, det är så många som bryr sig och det gör mig så glad! ♥ Och förresten så ska jag skriva ett inlägg om vad som har hänt med mitt hjärta! Jag har tyvärr inte haft tiden men i helgen skrivs det! Ha det bra hörreni! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0