NEW IN

I förrgår så var mamma och jag iväg till Rusta för att kolla på ljusslingor till mitt rum och sen var vi även på XXL för att kolla på ett par jättefina skor till mamma! Vi kom hem med ljusslingor till mitt rum, en ny mankam till att rycka manen med och ett par superbra och sköna ridvantar!
Rekommenderar ridvantarna, såå sköna!
Igår var vi på Hööks och kikade lite, de har satt ner priset på DOM HÄRschabraken som jag tycker är så himla fina! Har kollat på det jättelänge och nu när det vad nedsatt pris så slog vi till! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Åh, köpte också det schabraket! Så snyggt!

Svar: Visst är det fint!! Så snyggt! :D
Amanda

2013-11-11 @ 16:27:38
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0