SIHS

Hallå på er!
Nu ska jag alldeles strax så jag orkar mig upp kl 05.15, är så himla taggad tills imorgon! Bussen till globen går 06.15, ska bli så galet kul! Hoppas jag hittar något på mässan också! Idag var mamma och jag i stallet på morgonen och gjorde iordning allt, Dusty skötte sig kanonbra idag verkligen, hon blev verkligen ompysslad av både mig och mamma med massage och borstning + en massa morötter och pussar! Hon är såå go! När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen drog vi till Jensen, jag och pappa! Efter det hem och plugga en skvätt, hade önskat att jag gjorde lite mer men jag tar igen det! Sen nu ikväll var vi på julkonsert, de var såå duktiga! Ninni var grym! Sov så himla gött hörreni! Ses vi i stockholm imorrn? Ha det görbra!

Kommentarer
Postat av: Cajsa Jennefors

Lägg upp bild på sakerna du köpte sen! :D <333333

Svar: Åkejdå! haha :D <3333333
Amanda

2013-12-02 @ 16:43:11
URL: http://cajsajennefors.blogg.se
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

vill också se bilder på vad du köpt ;) <3

Svar: Det kommer upp imorgon! :D Vad har du köpt? :D <3
Amanda

2013-12-02 @ 17:46:34
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0