TREDJE NOVEMBER

Hallå där på er!
Ska alldeles snart hoppa i säng men innan det så tänkte jag skrivaett litet inlägg om dagen som varit! Dagen började med dressyr KM för klubben, det har varit lite kallt men ack så mysigt! Det är så roligt att få träffa alla klubbkamrater och kolla på alla fina hästar! När allt var slut så åkte jag till stallet, till bästa Dusty! Hon är verkligen för go, när man kommer tll henne så ställer hon sig och börjar pussa på en hela tiden, så go! Jag började med att ta promenader, 2 x 15 minuter! Hon lyssnade otroligt bra måste jag säga, såå duktig! Sen mockade jag och fixade allt sånt, mös med Dusty också! Sen drog vi hemåt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0