WE´LL BE COUNTING STARS

Hallå där på er! Hoppas att eran dag har varit kanonbra! Det har min varit! 
Dagen började med att jag, mamma och pappa var iväg på Öppet hus som Virginska hade idag, är nästan 100 på att jag vill gå där, kändes riktigt bra, en enda stor familj! ;) När vi kom hem sen så hoppade vi i ridkläderna och åkte till stallet, jag började med att ta en suupermysig promenad med min prinsessa! Hon lyssnar såå himla bra! Hon går bra och om man har känt på benet innan så har det varit lite lite ljummet men igår och idag har hon varit "kall" om man säger, håller verkligen alla tummar!! Hon är ju verkligen så himla go och glad så jag hoppas att hon blir helt återställd! I alla fall så gick jag två promenader och sedan mockade jag hagen + boxen och sen skrittade + joggade jag lite på Alpen idag! Han sköter sig så bra, gudasnäll och fin! Jag hade jättemycket träningsverk i min arm så idag kunde jag inte rida så jättebra haha, glömde benen ganska ofta också, ajabaja Amanda! ;) Nä men han skötte sig kanon! Jag är jättenöjd med idag! 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Vilken mysig bild!:)

Svar: Åå, tack så himla mycket! :D
Amanda

2013-11-17 @ 10:09:12
URL: http://teamwr.blogg.se
Postat av: amanda

vilket program ska du gå? :)

Svar: Jag tror det blir sam/idrott! :)
Amanda

2013-11-17 @ 13:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0