WHATEVER YOU DO, DO IT WELL

 
Hallå där på er!  
Hoppas ni har haft en grym dag! Själv så har jag varit såå trött! När jag kom till stallet så blev jag sådär jättepigg, när man är med Dusty, asså man blir så glad verkligen! Jag tror alla känner det när man är med sin bästavän som alltid blir sådär glad när man kommer till dem! I alla fall så hängde min pappa med till stallet och var så himla snäll och mockade åt Dusty! Medan pappa gjorde det så gick jag en promenad med Dusty som förövrigt skötte sig kanon idag verkligen! Sen tog jag in henne och borstade henne en snabbis innan hon fick gå in i boxen och käka på en massa gott hö och lite mumsugt i krubban fick hon såklart! Hon är så himla nöjd när hon står där och får massa gott! Hoppas ni har en härlig pluggfri kväll! Min kväll består av bara massor med plugg! Ha det gött hörreni! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0