WORK HARDER, BE BETTER

Hallå där på er!
Idag har det varit en sån härlig dag även fast der har blåst och regnat en hel del! Humöret har varit på topp! Gött! När jag slutade skolan åkte mamma och jag direkt ut till stallet där jag gick en superbra promenad med min prinsessa! Hon skötte sig prima idag ♥♥ Världens bästa mamma mockade och gjorde allt sånt, tack så himla himla mycket! Sen mös jag lite med henne och gosa bara! Sen fick hon gå in i sin box där det låg massa gott som hon fick! Sen gick jag ut och hämtade in Alpen eftersom det var träningddags idag! Såå kul! 
Träningen gick skitbra faktiskt, så himla kul! Jag fick rida som attan men det lönar sig verkligen!Vi red mycket övergångar, lite olika vägar och lite skänkelvikningar, jag är riktigt nöjd med Alpen! I början var han lite stretig först men när jag började rida mer med sätet och bestämde mig mer så gav han efter och blev kanonfin! Jag är suupernöjd! :D 
Tyvärr så var kameran slut på batteri märkte vi när träningen förjade men 3 mobilbilder och en litenfilmsnutt blev det och filmen kommer snart! 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ser fint ut :)

Svar: Åå, tack så jättemycket! :D
Amanda

2013-11-16 @ 17:57:07
URL: http://amandadudas.blogg.se
Postat av: Lisa Jonsson

Nuuu har jag hittat din blogg igen, hahah! :D♥

Svar: Yeeeyy! Bra lisa! hahah! :D <3
Amanda

2013-11-16 @ 20:52:45
URL: http://lisajonsson.devote.se
Postat av: Maja

Sv: Åå, tack!! :')

2013-11-16 @ 23:13:52
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0