YOU'R WILD

Hallå på er!
Hoppas att eran dag har varit härlig! Min har varit fullspäckad! Dagen började på bästa sätt i stallet med Dusty! Jag började med att packa hö och mocka i både hagen och boxen + att jag fyllde på med lite spån i boxen. Sen var det dags för en liten promenix för Dusty! Och eftersom det var tidigt så tänke jag att jag kunde gå runt brevlådan som vi kallar det, en jättebra runda! Men Dusty brukar bli så spänd när vi går där, tyvärr.. Första längan gick superbra sen när vi kommer upp på vägen så är det något hon ser/känner på sig att det är något, vet inte om det kan vara älg/rådjur men hon blir spänd alltå, sen när vi var på slutspörten hem så hoppade hon till två gånger och blev jättespänd så jag kände på mig att hon inte skulle vilja gå in i stallet och jag hade rätt, hon började backa lite men jag var på henne och försökte vara steget före så hon inte skulle börja stegra och dumma sig jättemycket, men jag tror att hon gör det lite värre än var det är för hon blir lite fjantig och börjar ta lite travsteg så hon travade nästan in, inte riktigt men nästan! Sen var jag besviken på henne resten.. Tycker det är så tråkigt när hon gör så men jag förstår henne! Hon har inte blivit riden sen i slutet av september så det är inte alls konstigt egentligen! Nu är jag helt slut, ska gå och lägga mig. Har suttit med SO hela kvällen nu, det tar sin tid men snart klar! Ha det gött! 
Bäst just nu ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0