Mina senaste dagar

Hallå på er! Hoppas att allt är bra! 
Har glömt bort att skriva här på bloggen, så jag går igenom alla dagarna lite snabbt!
 
MÅNDAG
I måndags åkte mamma och jag ut till stallet direkt efter vi slutade jobbet, i dag skulle Dusty ÄNTLIGEN få gå ut i hagen på första gången på 1 månad! Dusty lyste av lycka! Hon var sååå glad! Så hon fick stå där och äta hö medans vi mockade och gjorde maten! Sen fick hon gå in i boxen igen! Hon var så glad! 
TISDAG
I tisdags åkte jag till stallet tillsammans med goaste Sofia! Hon är ju så himla snäll så jag fick skritta ut på Linus, det var såå kul alltså! Såklart så gosade jag med Dusty massor!! <3 och dessutom så gick vi en liten promenad! 
ONSDAG
Igår gosade jag och borstade jag Dusty och hade det supermysigt verkligen! Och Dusty fick stå utan bandage för första gången! Jag fick dessutom rida Linus i ridhuset igen, wow vad kul det var att rida igen alltså! Finaste Linus!
TORSDAG 
Idag rättare sagt! Idag blåste det storm alltså! Så vi gick en snabb promenad, hon skötte sig kanon! Sen borstade vi och gosa! Nu när Dusty har haft bandage på sig så länge så har hon börjat få lite mugg så vi ringde till Anders och frågade vad han tyckte så nu har vi fått lite olika saker att tvätta med!
 Dusty i hagen från i måndags! 

Linus i onsdags! 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0